on Perşembe, Aralık 13, 2007
yıl 1982 ben dişlerimi bile topluyamıycak durumdayım dişlerim çürük bir konser izliyorum köpek o nirvananın konseri 1993 te ki konseri ben ölüyorum yerimde onu tekrar yaşıyorum ve yaşatmak için herşeyi yapıyorum o söylüyo ne gerekliyse yapıyo o orda ben burdayım ve yazıyorum o benim yanımda o kankam ona tapıyorum önünde egiliyorum dudaklarımı ısırıyorum kanatıyorum rape me şarkısını söylüyorum sen daha ingilizceden haberin yokken ama ben bunları yapıyorum işte bunun için bana saygı duymalısın ben ne dersem yapmalısın çünkü ben senden bi kuşak üstünüm belkide bi kaç kuşak kimbilir ben nirvananın verdiği felsefeyle en azını seçiyorum seni en azına yetiştirmeye çalışıyorum sevgilim bana güven güvenki nirvanayı beraber yaşıyalım sonsuza uzanalım kankam benim inanki sana cinsellik gözüyle bakmıyorum sadece kankalık gözüyle bakıyorum olması gerektiği gibi seni uyandırmaya çalışıyorum rape me kanka kurt cobainin sana verdiği birkaç saniyelik değer gibi birlikte olmalıyız sadece bunu biliyorum bana katıl nirvana yi bilmiyo ama ben yaratıyorum seni sonsuza ulaştırmak için nirvanayı öretiyorum ne yapcaamı bilmiyorum öldür beni işte sen bu kadar güçsüzsün şanslısın bana düştün

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara