Amanallahım İnanılmaz Bişeydi Deneyimdi

on Perşembe, Ocak 17, 2008
otobüsle gelirken bu arada otobüsle aramızda gzel bi iliski var hep gidip geliriz ben, konusurken kızın arkadasının g.tünü kesiyodum kız beni kesiyodu ben kızın arkadasının bana dönük g.tünü kesiyodum kız benim gözleri kesiyodu bi anda karsımdaki yakısıklı sapkalı cocuğa baktım amanallahım birden o da beni kesmeye basladı ortalık iyce karıstı ben bi kıza bakıyorum bi g.tüne bi cocuğa çocukla bayaa bakıştık ama ben meraktan bakıyom çocuğa bu niye bana böle bakıyo diye meger çocuk yumoşmuş beni gözüne kestirmis kafamı nereye cevircegimi sasırdım bi an öle sasırdımki ortada dönen olaylara kıyamet geliyo heralde dedim

2 Yorum Yapin:

Adsız dedi ki...

yorum

Adsız dedi ki...

yorum sana kosun pohahaha

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara