on Pazartesi, Ocak 28, 2008
ben salak bi çocuğum bende sizin gibi bişeyler yazıyorum ne diycem iki saniye öne aklımdaydı ama şimdi yokkoldu kahretsin ne uydursam şey ben şimdi şey eeeee.... bak harbi unuttum ne diyceemi sarhoşluğuma ver ama çok klas laflar söyliycektim vayy beee yemede yanında yat seninle ölsem seninle tabuta girsem yeridir yaniii neyse ben biraz düşüniyim neydii ayhhh hihihihiii harbi unuttu ya özür dilerim sarhoşluğuma ver kanka sanki böyle yazarsam okunurluğum çok artcak diye düşünüyorum içime doğdu ne biliyim işte hihihihi şeyyyy ya kahretsin neydi o kesin sarhoş olmasam hatırlardım ama hatırlayamıyorum işte nacaz biri suç keçisi yok neydi o günah keçisi olmak zorunda o zaman ben içinizen birisini günah keçisi seçmek zorundayım neyse siz rahatlayın günah keçisi olarak kendi tanıdığımdan birini seçmek zorundayım yoksa sizin habarınız yok ne bilceksiniz şimdi şey eee bilmiyorum gerçekten affedin beni sarhoşum.... ama burda bitirmiycem sonuna kadar devam etmeye çalışcam nereye kadar gidebilirsem yeeeeahhhhhhhhhhhhhhh yeeeeeeeeeeeeeeee dewam arkadmda siz varsınız yeeeeebaaaaaaaaaaaaaaaa fuck youuu yeaahhhh i'M the kinggggggg fuck you maaaaannnnnnnnnnnnnnn belki size farklı ama bana anlamlı kurt cobainin bir saçının teline kurban olurum neyse konumuz bu değill neyse ne diyoduk bilmem yazmak istersem yazarım yazmak istemessem bi kenarda küçültürüm yayınlarım bilmiyorum yeebaaaaaaaaaaaaaaaaa

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara