sarhoşken intihar etmemek için

on Pazartesi, Ocak 28, 2008
söylediğin bir şarkıyı seçin biliyoruz sen çok sarhoşsun söylediğin bir şarkıyı seç ve kendine bir vokal ara ne bileyim ben ne olursa mesela nirvana söylediğin bi grup mesela çok iyi söylediğin bişey seç ve bi grup seç başarabilecegin bişey ve ok seç ve bas yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhh intihar etmmiycen işte burdasın fuck youuuuuuuuu fuck everything kimse bunu araştıramaz sana güveniyorum fuckkkkkkkkkkkkkkkk youuuuuuuuuuuuuuuuu fuck nirvana ben sizin için yanınızdayım bana güvenin serve the servant i'M know daha saat 24:33 ve ben saçma sapan şeyler yazıyorum intihar etmemek için ve saçma sapan şeyler yazıyorum sen bana destek ver seni seviyorum. harfleri zor seçiyorum ve seni seviyorum biz bir bütünüz rape me fuck my ass ikimizde nirvana tohumuyuz.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara