love fool cardigansında dedigi gibi aşk aptalı ne demek

on Salı, Ocak 01, 2008
efenim aşk aptalı demek bi anlamda çukolatayla birayı aynı anda yiyen aşk yüzünden aptal olmuş bi salak demek neyse bu çukolata bira hikayesi nerden çıktı derseniz bende şu an öyle bi aptallık yaptımda nutellayla birayı karıştırdım birden biranın anında değişen tadını tanıyamadım neyse ben bu an bu yazıyı yazarkende hem bu şarkıyı dinliyorum ve bu şarkının linkini girmekle ugrasırken ne diycegimi unuttum neyse başa alıyoruz aşk aptalı olmak aşk ugruna sürünmek işte başka ne denebilir ki yaa bu güzel şarkıyıda cardigans söylemis tabiikii haberin yoktu

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara