yeni yılın ilk gününde yapılacaklar

on Salı, Ocak 01, 2008
ilk önce dışarda eğlendiginiz için veya herhangi bir nedenle izleyemediginiz bir nedenden dolayı kanal d'de ki aynı anda ntv ile ortak yayın yaptıgı böyle bişey varmı yoksa ben götümden mi salladım neyse bu sallamanın bana bir faydası oldu programın adını hatırladım senede bir gün adlı programın cd sini bi yerden bulup izliyceksiniz çünkü düşünsenize türkiyenin iki dobra iki popüler insanı beraber sizin için canlı yayında bu programı sunuyo bi yerden bu programın cd sini bulup izlemek ve hatta okan bayülgenin bütün program film cd lerini bulup izlemek çok güzel bir programdı benim gibi yılbaşından dolayı kaçırıp izlememişseniz mutlaka izleyin

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara