Otobüste Gelirken Britney Spearsla Geldim

on Perşembe, Ocak 17, 2008
bugün otobüste geliren kız mı kadın mı ne oldugunu bilmedigim ortalı hallerde birini gördüm hayatımda gördügüm bülent ersoy haric en makyajlı kisiydi ve en şık kişisiydi ve makyajı bu kadar cesur kullanan biriydi ve cok bakımlıydı hatta bayaa bakımlıydı elbisesi falan bir zengini andırıyodu ve işin garibi kız britney spearsın ikizi gibiydi yüzüde onun kadar majyaklıydı yüzü birebir aynıydı ama kızın kafada biraz sorun farkettim kafası bi yerde sabit durmuyodu sürekli istemsiz olarak saga sola her saniye hareket ediyodu bu anlatcaam konu cok uzun nerden baslasam diye kafamda toparlıyorum kızın elindeki son model samsung cep telefonuda sıklıgını ve gösterisini tamamlıyodu simdi yazcaam su kız abartısız britney spearsa benziyodu ve sacı sac tipi sac rengi yüzü bire bir aynıydı sanki otobüste britney spearsla geldim cok etkileyiciydi zaten hayranım kadına efenim ulan nerden girsem olaya akışı bozmamak lazım efenim simdi bu cok şık görünüsünün altında cok mütevaziydi en cokta beni bu huyu etkiledi sanki otobüse ilk defa biniyodu ama otobüs ortamına uymak icinde elinden geleni yapıyodu ben birinden bi paso aldım yan tarafıma uzatmak icin ben daha kime veriyim diye etrafıma bakarken kız hemen sıkıstıgımı görünce ani bi refleksle elini kaldırdı ama ben farkettim hemen onu rahatsız etmemek icin onun yanındaki kitap okuyan kızı dürtüp ona verdim sunu uzatırmısın diye neyse bu kez kart gelirken yine o almak istedi ama ben yine onu rahatsız etmemek icin hemen elimi uzattım aldım pasoyu cünkü kime verilcegini iyi biliyodum verdim cocuga lavugun göze uzun uzun baktım belki kafasıyla tesekkür eder fln diye yok tıs hicbisey demedi amjık o kadar yardımcı oldum kalabalıkta neyse bu aynı su durum gibiydi britney spears halka karısmak icin otobüse binmis ve ortama uymak icinde elinden geleni yapmıs büyük bir alcakgönüllülükle mahcuplukla öle bisey iste kız aynı o hesaptı sanki zorunlu olarak binmisti daha önce hic binmemistide sonra dikkat ettim o özelligini gine devam ettirdi ilerden gelen yüz binlira para üstünü adamdan aldı *gönüllü olarak eliyle sunu uzatırmısınız bile demeden yan tarafındakine uzattı daha konusma yapmadan karizmasıyla sunu alırmısın diycek kadar mükemmel bi andı zaten kulagında son ses telefonda müzik calıyodu basta kısın dinliyodu sonra son ses actı ses bayaa dısarı vuruyodu neyse bende bu arada tabii yönümü buna döndüm inene kadar yüzüne baktım gözümü ayırmadım bir iki kere göz göze geldik hayatımda ilk defa otobüste birine bu kadar uzun baktım ve ona bakmaktan baska hicbisey yapmadım inerken sanki aglar gibi oldum ve ona pesinden gidip arkadaslık teklif etcektim aklıma söle bi cılgın fikir geldi diycektiki sizinle sadece bir iki ay arkadas olabilirmiyim sizin gibi özel bir insanın cevresini ve hayatını tanımak istiyorum bu arkadaslık sevgisi veya abla sevgisi eger sizde benden biseyler hissederseniz aramızda biseyler olur eger hissetmezseni size karsı icimde abla sevgisi olusur ve size ömür boyu her anınızda yardım ederim sizi mutlu etmek icin herseyi yaparım ama bu kesinlikle sevgililik teklifi fln degil yanlıs anlamayın falan filan.

*(kendi eliyle isteyerek istemese almazdı sadece yardımcı olmak ortama uymak icin(hahahaa türkçe deyimler sözlüğüne döndü))

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara