on Cumartesi, Şubat 09, 2008
msneme iki türlü ekledim bir ailemden birileri yani sivilden görüştügüm kişiler iki diğer kililer yanii other contacts üç iş arkadaşları burda da çıkarım olan kişiler neyse yeni link açılana kadar ben sallıyorum neyse açılcak galiba iki saat sürdüü bu arada ben %6 alküllük turorg kış birası alacağıma 1 lt lik skoll aldım keşke bir buçukluk alsaydım neyse yoktu diyceem şuu kii canım biz napıyoruz şu anda bilmem sen biliyomusun bende bilmiyorum link açıldı galiba bi bakıyımmmmmmmmm link bulunamıyor diyor bir kez daha entere tıladım bakalım bu kez nolcak seni seviyorum ya ben her kıza hesap vermek zorundamıyım kız arkadaşıma hesap veriyorum ablama hesap veriyorum galiba bir erkeğin hayatı tanııdığı herkese hesap vermekle geçiyo neyse biz idare ediyoz siz böyle yapmayın sevgilinizi rahat bırakın daha çok kazanırsınız neyse sanada bu tüyoyu verdik artık aşk hayatın düzeldi diye bize dua edersin neyse seni seviyorum neyse konu neydi bilmem sen biliyomusunn ben şimdi devamını yazcam iyide kime faydası olcak sanamı banamı bilmem bi deniyelim bakalım nolcak sonuç ne olcak bi deniyelim sayfa açılıyo galiba size kısa kesmek zorundayım çünkü sayfa açılıyo benim görevim saçma sapan şeyler yazmak sizi eğlendirmek neyse aöılıyo galiba hasskktiirrr yaaa sende açıyosan aç ama bizimde bi hayatımız var neyse açana kadar ben burda saçma sapan şeyler yazmaya devam etcem ikimizde razıysak sonuca sorun yok burda sonuc reel sayılar olarak cıkmıycak veya real sayılar olarak ömrümüz boyunca matematikte ne kadar kandırıldık yoksa matamatikmiydi neyse ikisinden biriydi niye açmıyo lan bu msn kendi sayfasını kendi myspace sayfasını ordan bi yazı alcaktımda neyse açılır heralde bekliyorum açılmaması size fayda çünkü daha çok şey yazıyuorum haberin yok ölüyorum neyse eeee şimdiii devame dersek 1994 yılında bakırköy şöyleydi neyse yazmıyım orayıda özledim haa çok kız cıbıldak geziyodu neyse salak space açmmıyo galiba bize harakiri yapıyo ama ben ne olursa olsun açcaamı sanıyorum neyse bi kez daha deniyelim bu kez açılcak galiba açılmasa ne olurki ben sevgilimi tavlamışım herşey çok güzel sen sevgilini tavlamışın allah kahretsin ben ne yazıyom bilmem uzun olsunda ne olursa olsun şeyy galibaaa buldummmmmm ama açılmıyo sayın jüri şey neyseeeeeee

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara