on Salı, Kasım 18, 2008
ya aslinda gece 12den sora gircektim bu yaziyi ama dayanamadim hatta bu gece 12den once hic yazi girmiycektim girdim iste simdi baslik su olmali otobuste yer verme veya babamin hayrina cunku otobuste yasli beylere yer verirsem ki bundan sora hep vercem 50 yas ustu yani babami dusunerek veriyom yani onlar babama dua etsin ki iyiki babam var cunku onlara yer verirken babami dusunuyom ulan babam yasinda adam diye yani babam olmasa inanki hicbirine yer vermem onlar babama dua etsinler cunku babam gozumun onune geliyo(bu aptallar icin bi aciklama) gercekten

arti gecen bir olay oldu adam 70 yasinda falan cupeli sakalli onemli degil yasli kafa surekli sallaniyo veya titriyo onemli degil bi yerden tuttu onunde iki tane 14-15 yaslarinda bir kiz bir erkek ogrenci herif onlerinde duruyo bunlar yer vermediler falan bana dogru gelse vercektim yani yer zaten turkiyede hepimiz fakiriz otobuse biniyoz adam gercekten yasli ama onlar 2000li yillarin cocuklari tabii ailesi gecmiste kalmis onlara otobusteki yaslilara yer verin demekten aciz kalmis yer vermediler iste yasli adam onlerinde duruyo yaa yazik yaa bundan sora karar verdim cocuklarim olursa her disari ciktiklarinda yaslilara yer verin diye uyarcam neyse

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara