benim adim mesut bahtiyar

on Cuma, Nisan 17, 2015
evet efenim yillarca zei müren bildiniz efenim canlarim cigerlerim kuzu sarmalarim ciger dolmalarim sizi fena sarmalarim bana bak dallama beni fazla sallama cocuk düser zorlama bu lafi söyleyen enayi karsindakine laf soktugunu saniyor ulan seni sallasa cocuk senden düsecek iste böyle enayilerin dünyasinda yasiyoruz iyimi birde bunlar oy veriyor ofofofofofofo balig va cipra var baliglari veri veyle ulan rüyalarimda bile daha mutlu oluyorum kac zamandir mutsuzum mutlu olmadim olamadim bunebicim hayat ofofofofofofo balig va cipra va elleme baliklari elleme yandan yandan hasanim hasanim bu arada yazmak icin tarihten kalan bi eserle yaziyorum tuslarinin cogu yok ofofofofofof ne iskence ben yine yilmiyorum yaziyorum yani ne diyec en diipte demiyecen artik düzeltmeyecegim be öyle bozuk kalsin abi yaziyi düzeltirken aklimdaki diger sey kaciyo ofofofofofo balik a cipra va yok abi düzeltiyim ahenki bozuluyor aman abi aman dayi aman dayi yaman dayi yaman dayi bu sarkiyi ben yaptim gercekten bu arada dolapta 3-5 gün beklemis bulgur köftesi bozulurmu ya yiycek baska bisey yok ben kalkinca niye ilacimi almadimki direk buraya oturdum amcam böyle pasta yapmayi nerden ögrendi vs kafamda sorular sorular hepsi bir enara at onlari bi kenara sap sap capur cupur beni öp abi böyle seyler yaziyorum millette beni gay sanicak istemem yan cebime koy hesabi ne diyorduk unutturdunuz bana la siktirin gidin la abi bu ne dir bi yetiskin canli yokmu curasik parka cevirdiniz maymunu gelir kertenkelaa gelir bitti amk

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara