aşkım sevgiilim

on Cuma, Nisan 24, 2009
aşkım sevgilim seni çok seviyorum biliyosun dimi seni hiç terketmiycem sen benim bitanemsin aşkım herşeyim ne kadar güzel anlaşıyoruz adeta aynı şeyleri düşünüyoruz gözlerimizle anlaşıyoruz hareketlerimizle Tanrı bizi birbirimiz için yaratmış seni bana beni sana yaratmış aynı şeyleri düşünüyoruz aynı şeyleri hissediyoruz aynı anda aynı hareketleri yapıyoruz birbirimizi çok iyi anlıyoruz birbirimizi çok iyi seviyoruz aynı şeyleri hissediyoruz aynı heycanı payaşıyoruz nefesin beni çok heycanlandırıyor

ne yazık ki böyle aşklar geçmişte kaldı artık birbirinizden böyle aşklar beklemeyin.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara