on Perşembe, Nisan 23, 2009
ben sana benzer resimlerine bakmakla mesgulüm
o sana bakmakla
o senin dudaklarini öpmekle
ne suç isledim
bu cezaya vakif oldum
ben kimseyi incitmedim
kimsenin hakkini almadim
kimsenin biseyine kist demedim
shit
madem kavusamiycam
neden sevdirdin Tanri'm
beni boguyorsun artik
nefret ediyorum
herkestende
öldürün beni artik
topragin altina gömün
en büyük acilari çektirin
hepinizden nefret ediyorum
sevdigime kavusturmadiniz
kendimi öldürüyümü
ne suçum vardi benim
kendimi öldürüyümü
kendimi öldürüyümü
artik dayanamiyorum
çok aci
sen insanin sevdigi
ne aci bilirmisin
baska biriyle
ve gözünün önünde
yok yok ben ölmeliyim
baskasi degil
seni kaybetmek için ne yapmaliyim sana
lanet olsun sana

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara