önemli uyarı

on Perşembe, Nisan 09, 2009
bundan sonra...
türkçemi daha ciddi kullanma kararı aldım bundan sonra daha düzgün türkçeyle konu gircem yalnız şimdilik sadece ciddi konularda düzgün türkçe kullanmayı düşünüyorum mesela geyik yaptığım konularda yine eskhalimle yazacağım bakılsın normalde olsa yazcam derdim hem daha kolay geliyo hem parmak bir kaç eksik tuşa basınca daha rahat oluyor ne de olsa parmaklarım çok ince daha çok harflere basarak onları zayıflatmama ihtiyacım yok o zaman öyle olsaydı gerçekten en uzun şekilde en doğru şekilde en düzgün türkçeyle değil mesela türkçe ile ben nası becercem bunu yaa hahahaa acayip hırs yaptım (bkz:acaip) ben bu işi yapıcam değil yapcam değil yapacağım efendim yine bu ciddi konu bile geyiğe girdi yani geyiğin bir suçu yok geyiğe bir şey olduğu yok yalnız ayrıca buraya yazarken elimden gelen en iyi türkçe ile yazacağım ciddi konularda yazarken mesela birşey yazarım veya bir şey yazarım bunların ayrı veya bitişik yazılma zorunluluğu beni ırgalamaz elimden bukadar güzel şey geliyor öyle olsaydım giderdim bir üniversitede dil bilgisi profesörtü olurdum.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara