kendimle hesaplaşmaca

on Cuma, Nisan 10, 2009
bu gece nedense kendimle çok hesaplaşıyorum öncelikle sarhoşken yazdığım tuhaf aşk yazılarından sonra başka bir yazıda ayık kafayla dağıttığımda zaten alttaki yazı berbat çok utanıyorum bu yazıda da böyle dağıtırsam çok uygunsuz olur ciddiyetsiz olur vs gibisinden yazdığım yazıyı değiştiriyorum ve sonra kendimi özgürlüğüme ihanet etmiş gibi hissediyorum daha sonra birden aklıma biraz küfürlü rahatsız edici birşey yazmak geliyo sıkıntımdan içimin sıkıntısından sonra diyorum nolcak olum koy bir yazı şuraya arkadaşlar bu blogta bazen terbiyesiz şeyler var lütfen rahatsız olucaksanız hiç girmeyin tarzı yaz falan iki arada bir derede kalıyorum sonra bir öküzlüğümü farkettim cumartesi günü 12 yazı girmişim yuhhh blogta ne düzen kaldı ne görünüm yararlı birşey anlatmışım üstüne 4-5 tane tuhaf yazılar yararlı konu altta kalmış insanlara çok yaradığını düşündüğüm bir de kendimle savaşıyorum tamam güzel çok konu giriyorum hergün 4-5 konu açmakla yarışıyorum ama ben yazdığım yazının en az 7 gün ana sayfada kalmasını istiyorum bu şekilde mümkün değil çünkü bir sürü yazı birikiyor yan tarafta çubuk iyce ince oluyo çok konu girdiğim için ayrıca blogger arşivde biriktiğinde mesela bir tarihi seçtiğinizde birsürü konu birikip çıkıyo çok düzensiz oluyor acaba diyorum ki hergün bir yazı bir yararlı konumu girsem günlük konu girme sayımı ikiye düşürsem bu sayede bütün taşlar yerine oturur falan nedense bu iki gündür hep kendimle böyle savaşıyorum oh be rahatladım mı ne bileyiğm.

tamam bu blogun günlük okuyucusu olduğunu biliyorum ama mesela bir okuyucu üç beş gün girmese birdahaki girdiğinde benim birçok yazımı kaçırıyor çünkü yazdığım bir yazı ana sayfada en fazla dört gün kalabiliyor dört günden sonra ana sayfada onu bulmak imkansız birçok kişininde sadece ana sayfayla ilgilendiğini düşünüyorum sanki bana ana sayfada olmayan yazım çok eskimiş değerini %70 yitirmiş gibi geliyor bugün senle başbaşa dertleştğim için çok rahatladım ayrıca o kadar çok konu giriyorumki girdiğim bazı yararlı faydalı şeyler gümbürtüye gidiyo dedim ya bu gece kendimle hesaplaşıyorum iki tarafta silahı çektik karşımda ben bakalım kim galip gelcek bu silah çekme esintisinide bugün business channel de (kaynak veriyim ki sizde izleyin) iyi kötü ve çirkini izledim alt yazısı çok etkilendim zaten 4-5 defa izlemişimdir ne zaman rastlasam izliyorum bir efsane olmuştur canım bizim dansöz efsane gibi değil yalnız işte ordan esinlendim ayrıca yazarken sanki sizinle muhattap oluyo gibimi yazsam yoksa sizle hic muhattap olmadan sanki karsımda tek kisiyle muhattab oluyomuş gibimi yazsam diye de düşünüyorum hani sizinle muhattap olarak yazdığımda ben yazar değilimki diyerekten utanıyorum ama sanki karsımda tek kişi varmış gibi biraz karzmalı gizemli burnu büyük yazdığımda sizin beni sorgulama hakkınız kalmıyoş gibi hisseder gibiyim yani bu aralar kendimle çok hesaplaşıyorum özellikle bir iki gündür bakalım ya inanın rate almak veya rating almak umrumda değil aklıma ne eserse kaç tane olursa olsun giriyorum ama blogun çok düzensiz olduğundan korkuyorum bu arada taslaklarda 4 sene boyunca herhangi nedenlerden dolayı yayınlamaktan vazgeçtiğim 118 tane konu varmış vayyy bee bunlar ne derseniz mesela sarhoşken iyce sapıttığım yazılar veya derin devlet dinle ilgili yazılar bir yerlere saldırmalar abuk subuk şeyler falan ilerde bir müze açıcam ve bu yazıları orda yayınlamayı düşünüyorum istanbulda bi yerde bazen hayat kıralına uygun olarak yazmak istiyorum bazende diyorum ki olum ne kasıyosun birgün bu şahsiyet birilerinin kıçına kaçacak bir gün beni birileri anlıyacak bir gün burdan gidersem hiç kimse duysun istemem kalbim kaybolmuş bir gemi hiç kimse bulsun istemem benim derdim bana yeter yalnız gelen yalnız gider bir gün seni affedersem hiç kimse bilsin istemem sevgilim nerde büyük! aaşkın! dırınınım çoktan vazgeçtim istemem benim derdim bana yeter yalnız gelen yalnız gider bu da bende yeni moda oldu mesela böyle tam uyduğu yere eskilerden aklımda kalan şarkı sözleri koymak saygılar...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara