herşeyim olmuş bilmece çözdükçe gördüm işkence bir başıma kaldım şimdi nerde hata yaptım bilmem ki,

on Pazartesi, Nisan 13, 2009
ask dedin bitanem bana asık ol dedi ilk gözlerin bana asık ol dedin sana asık oldum ama sen geregini yapmadın devamını getirmedin beni yapayalnız bıraktın biliyorum sende beni cok seviyorsun ya da ben öyle sanıyorum bosver belkide öyle yapman gerekti beni feda ettin kalbinin yarısını, heralde o kalbinin geri kalanıylada yaşayabileceğini düşündün ama ben simdi söylüyorum yaşayamıycaksın cocukların oldugunda hatırlıycaksın aklının her zaman bir köşesinde ben olcam kalbinin bir parçasının hep bende olduğunu ölünceye kadar hatırlıycaksın sana nasıl bensiz kalbinin bir parçası olmadan mutluluk dileyebilirimki bunu ancak sen başarabilirsin ama beni hic unutamıycaksın hiç unutamıycaksın hiç unutamıycaksın denize girdiğinde beni hatırlıycaksın ben bir lanet oldum sana güzelim başkasından zevk alamıycaksın ömür boyu hissediceksin hatırlıycaksın öyle kolay değildir beni unutmak hala sokaklarındadır ayak izlerim hep aklının bir köşesinde ben olcam benimde senden geri kalır bir farkım olmuycak sonuçta ikimizde birbirimizde aklımız olarak başkalarının kucağındayız ama belki ben olmasaydım belki karşıma başka bir gerçek aşkım da çıkıcaktı bu hakkımıda kaybettim ölüyorum seni istemeyerek dünyaya bırakıyorum elimden kayıyorsun gözlerine bakmayı özledim beni kahreden gözlerini benim kabusum olan gözlerini o güzel gözlerini bir kerecik tekrar görebilmek için neler vermezdim hayatımın yarısını verirdim düsünmeki hayatımın hepsini verecegimi sen bana hayatını bile vermedin haketmedin ama haketseydin senin icin neler yapardım canımı bile verirdim ne kaldı bak ellerimde biliyorum gülüyorsun her adımımda derine ölüyorum..

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara