senden nefret ediyorum ama seninle beraber ölmek istiyorum

on Cuma, Nisan 24, 2009
senden nefret ediyorum ama seninle beraber şimdi şu anda ölmek istiyorum beraber kol kola birbirimize sarılmışız mezara gömülmüşüz üstümüze toprak atıyolar korkmuyorsun çünkü yanımdasın korkmuyoruz çünkü beraberiz birbirimize sıkıca sarılıyoruz gözlerimizi kapıyoruz öpüşmüyoruzda hiç kötü bişey yapmıyoruz sadece birbirimize sıkıca sarılıyoruz birbirimize sonunda ölümde kavuşmuşuz dünyadan kurtulmuşuz hayalimiz sonunda gerçek olmuş sımsıkı sarılıyorsun bana ölümü problem etmiyorsun çünkü yanımdasın çünkü yanındayım sımsıkı sarılıyoruz herkese inat dünya denen cehennemden kurtuluyoruz bizim için birbirimize sımsıkı sarılıyoruz beraber ölmek için birbirimize kavuşmak için tenini sonunda hissediyorum sadece başbaşayız sonunda kavuşmuşuz ölsek te sorun değil birbirimize kavuşmuşuz

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara