zırvalık

on Pazar, Eylül 27, 2009
ne demek bu zırvalık bence çok güzel bir kelime herşeyi anlatıyor ayrıca tam bu yazıyıda anlatıyor işte tam bir deli saçması yani zırvalık biraz hurdalığı andırır bir kelime ama biraz cuk oturmuş bir kelime yani zırvalık kelimesi kullanıldığı her yerde tam bir cuk oturmuş kelime oluyor biraz avrupavari bir kelime olsada Allah Allah bu da çok ilginç oldu ya heralde ayırarak yazmam lazımdı avrupa vari bugün çok değişik çok tuhaf çok amerikan çok avrupai kelimeler kullanıyorum al sana birtane daha ulan yoksa yalnış mı yazdım avrupavarii olacak değil de avrupaiimi olacaktı bence ikiside doğru siz ne dersiniz hıııı
Not:okuyucuya cevap hakkı düşer ama cevap bir yüz yıl sonra gelicektir eminim tabii o zamanlarda internet olur mu geleceğe mektup gibi bir yazı oldu daldan dala daldan dala atlıyorum aklıma o kadın geldi hani şu teyze kaynana lütfen çıkın stüdyoyu terkedin daldan dala daldan dala bir de remixi yapmışlar felaket aaa benim pc de vardı o arkadaştan aldım ama daldan dala daldan dala o kız daldan dala atlıyor daldan dala daldan dala dal dal lütfen stüdyoyu terkediniz.
(bence avrupayi olsün) hönk ne alaka lan bu yazı burda Allah belanı versin bence vermesin zaten vericeği kadar vermiş

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara