işte gerçek aranan japon askeri

on Pazar, Eylül 27, 2009
o : sen kimsin
ykja : ben yrrak kafalı japon askeri
ykja : yıllarca beni bu isimle çağırdınız aşağıladınız özellikle erkekler
o : eee ne istiyosun
ykja : artık aşağılanmak istemiyorum
ykja : heryerde arkadaşlık ortamınızda benim adımı çağırmanızı istemiyorum
o : öyle diyosun ama g.tune kodumun yaş patlası vs gibi şeylerde var bir tek sen yalnız değilsin
ykja : evet biliyorum en çok amna koyim dersiniz yrrak kafası falan
ykja : ama artık ben denmek istemiyorum
o : skr git
ykja : peki ama benim adımı çağırmayın bu işte yokum
o : skr git
ykja : peki.
o : ama biz erkeklere engel olamayız milyonlarca erkek var
ykja : iyi peki diyin o zaman ama benim adımı söylemeyin
o : başka ne istiyosun
ykja : bir de kek bir de pasta istiyorum dünyaya bir kez geliyorum da
o : al bu parayı git o istediklerini al ama o kafayla seni herkes yine öyle çağırcak çünkü kafan gerçekten yrraka benziyo üstelik tipinde japona
ykja : nevermind it sucks suck my kafa yeaahh.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara