günün dialoğu

on Pazar, Eylül 27, 2009
şimdi size yazdığım diyaloğu göstercem
kısa version
erkek : aşkım bana bi külbastı yapsana
kız : kolbastımı
erkek : ne kolbastısı yaa salak külbastı tatlı tatlı
kız : aşkım bana şaka yapma yaa

uzun version
erkek : aşkım bana bi külbastı yapsana
kız : kolbastımı şimdimi hemen burda mı
erkek : ne kolbastısı yaa salak külbastı tatlı tatlı ayrıca o şeyden nefret ederim
kız : aşkım bana şaka yapma yaa
kız : sigara paketin yanındamı
erkek : napıcan
kız : koluna bi külbastı yapıcamda
erkek : nalet olmasın seninle evlendiğim güne senin külbastına

hard version
erkek : aşkım bana bi külbastı yapsana
kız : kolbastımı
erkek : ne kolbastısı yaa salak külbastı tatlı tatlı
kız : aşkım bana şaka yapma yaa
kız : külbastı kadar kafana taş düşsün

hard uzun version
erkek : aşkım bana bi külbastı yapsana
kız : kolbastımı
erkek : ne kolbastısı yaa salak külbastı tatlı tatlı
kız : aşkım bana şaka yapma yaa
kız : külbastı kadar kafana taş düşsün
erkek : öle deme kızım benim kafam sağlamdır

uzun acıklı version (dikkat bundan sonraki kısım gerçekten acıklıdır kendinizi iyi hazırlayın)
erkek : aşkım bana bi külbastı yapsana
kız : kolbastımı şimdimi hemen burda mı
erkek : ne kolbastısı yaa salak külbastı tatlı tatlı ayrıca o şeyden nefret ederim
kız : aşkım bana şaka yapma yaa
kız : sigara paketin yanındamı
erkek : napıcan
kız : koluna bi külbastı yapıcamda
erkek : nalet olmasın seninle evlendiğim güne senin külbastına
erkek : açlıktan ölüyorum anneeeee
erkek : beni içine geri sok anneee
erkek : savaş ediyorlar anne
erkek : beni içine geri al anneeee
erkek : girmek istemiyorum anneeee(savaşa)
(yazan kişi burada yavaş yavaş evliliğe yaklaştığını gösterir)

serbest version tatlı
erkek : aşkım bak ne diycem kolbastı diyince aklıma geldi bana külbastı yapsana
kız : nerden çıktı şimdi
erkek : bilmem yukarda açıkladım yaa
kız : eee napıyım
erkek : yap
kız : ben senle bunun için evlenmedim
erkek : tamam canım
kız : canım istemiyo
erkek : tamam
erkek : beraber yapalım mı
kız : ne sex mi
erkek : hayır külbastı
erkek : aklın fikrin sekste
kız : napıyım beni annem orasıyla doğurmuş
erkek : ahahaha çok komik
kız : bana chatlerinden kaptığın şeylerden yapma
kız : eee ne diyodun bee ne tatlısı
kız : bende de tatlı var bilmiyomusun hemde hazır
kız : yoksa bıktın mı benden vallahi gözünü oyarım başkasına bakarsan
erkek : tamam biliyom yaparsın
kız : oyuk gözle seni hiç bi kız beğenmez
erkek : evet
erkek : hayatımımı esir aldın bee (içinden söyler)
kız : hayatım hayatını esir almadım ama dediklerimi yapman lazım
erkek : bilmiyorumki bu yazı nereye kadar sürcek bitiremiyorumda
kız : bitiremessin sen beni bile bitiremedin
erkek : ne güzel işte
kız : hala canın tatlı istiyomu
erkek : hadi bana külbastı yap uzun etme canım istiyo kafanı kırcam

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara