aşkına

on Çarşamba, Ekim 21, 2009
aşkım senden vazgeçemiyorum
seni seviyorum
neden anlamıyosun ya
sensiz kalmak zorundamıyım
gözlerinsiz
sen beni sevmesende
ama ben seviyorum
aşkım
aşkım
aşkım
acı çekiyorum bitanem
gözlerine bayılıyorum
ölüyorum
aşkım
neden anlamıyosun
neden sensiz yaşayamıycağımı anlamıyosun
ama anlamazsın
senin için başka biri var
benim için sen teksin
neden bana acı çektiryosun
ölüyorum artık be
dayanamıyorum
tenine hiç dokunamadım
bu ne demek biliyomusun
umrunda olmaz tabi
benim için sadece hayatsın
benim için sadece teksin
ama anlamazsın
aşkım
senin için ölürüm..
senin için teoman-milyonlarca çocuklarım dinliyorum
senin için çocuksuzda gezerim cennette
umurumda değil artık düna
son defaymış gib kaybederken kendimi en ucuz şaraplarda
son defaymış gib kaybederken kendimi
sırılsıklam vucudunda
aksın bacaklarından oluk oluk
milyonlarca doğmayacak çocuklarım

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara