çünkü ben piçim reel piç

on Çarşamba, Ekim 21, 2009
seni çok seviyordum
senle sonsuza kadar beraber olcaktık aşkım
öteki tarafta bile
ama sen naptın
kanatlarıma binip benimle sonsuzluğa uçamadın
senle çok şey yaşıycaktık
hepsi çok yarım kaldı
bitmemiş şeyler
yaşanacakmış süpermiş yaşanmamış
ben senin lsd'endim
beni bıraktın vazgeçtin
inanamadım
şimdi sensiz ocb muamelesi görüorum
oralara düştüm
sayende
gözlerine bakıyorumda nasıl yapabildiğini anlamıorum
oysa beraber çok harika yaşıycaktık
hikayemizi virane bir aşkın hikayesine döndürdün
rafet el romana pay çıkardın
ama sen benim olmalıydın
yeahhhh bebeğim
seni kaybettim
canımı
atar damarımı
tümüyle kalbimi
şimdi yarım kalple yaşıycam
bunu sen seçtin
bize tattırdın
bilerek
ama benim ne günahım vardı
sadece sen seçtin
ben seçmedim
ben seçmemiştim aşkım
şimdi saçma bir aşk hikayesine döndük dünyada
mükemmel olcakken
başaramadık
zaman ne getirir bilmez
sana başkalarından üç çocuk bana başkalarından üç çocuk
sonra beraber olurmuyuz bilemem
ben aşkta sınır tanımam
şimdi ağlıyoruz aşkımıza
zaman zaman benden gözyaşı aksada
kaybettin beni bebeğim
ama sana elveda diyemiyorum
çünkü ben piçim.

gözlerine bakıyorumda aşkım

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara