gözlerine bakıyorumda aşkım

on Çarşamba, Ekim 21, 2009
bi başkası oldunda değiştin be
yoksa ben bir ölüyemi konuşuorum
o gözler benimdi
daha ilk kez birbirimize baktğımızda söz vermiştik
gözlerimizle
belki sen bilmiyorsun ama
orospu neden birilerini seçtin
yoksa ikimizin biraraya gelmesi zaman hatasımıdı
olsun ne farkeder aşkı için ölen varken
bu azı sonsuza kadar gider
çünkü sonsuza dek gidecek kadar acını çekiyorum
bir saniye bile dinmeden
ben insanlığımın görevini apıyorum
ama seni bilemem aşkım
nedense senin hep en çok beni sevdiğini hissedip
canım acıyor
aslında bende bilirim karşılıksız aşklarda bırakıp gitmeyi
ama sende yapamıyorum
hele hiç apamıyorum
en çok sende yapamadım
hele senin umrundaysa
öteki tarafta belli olcak
ama ben Tanrımdan bir şans daha istiyorum
belki burda ortaya çıkması için
belkide seni blogta aşk acısı yazmak zorunda olduğum için yazıorum
ama inanki öyle değil
taaaaa hissediyorum
taaaaaa kalbimde şuramda
hep acıyor
sonra okumadan copy paste ediyorum
belki bizden örnek alırlar dikkat ederler cekmezler
ama ben senin aını çekmeye razıım
herşeyini
yeter ki onlar olmasın
insanlar
senin için içtiğim şarapların haddi hesabı ok
bana borcun artıyor
gözlerine resminde bakıyorumda aşkım
içim yanıor
yaşamak istemiyorum
sensiz
ama bu olu sen setin
ikimizde tatcaz
benim içimde
seni seviyorum aşkım
yerine şu an bi başkasını sevsemde
sen hep bir numarasın
nolur keşke bana hep sonsuza dek öyle baksaydın
keşke sonsuza dek her uyandığımda senin gözlerini görseydim
aynı yatakta
ama olmuyor işte aşkım
şu an başka birininken
nasıl sana hala aşkım dediğimi bilmiyorum
onun için erteliyorum
dünyada başka acı çekmemek için
oksa ölümüme neden oclaksın
eğer başarabilirsem
sensizliği hiç kola kabul edemiyorum
damarlarım isyan ediyor
sensizliğe isan ediyor
kalbim
dudaklarım
seni soruyor
ama ben yaşamaya çalışıyorum
hergün senin acını çekerek
belki hiç umrunda değil
belkide sen böylesin
ama ben ne yapabilirim
seviyorum işte
dünyada bi çıkarım yok
hayatımı seviyorum vazgeçemiycek kadar aşkım
her ne kadar sensiz olsada
still senin acınla
güneşten havadan sudan ıldızdan tat almıyorum şu an
çünkü senin ambargon var
sen engelledin
istemedin tat almamı
bana yasakladın
sözünü dinliyorum aşkım
bizi ayıranlar utansın
bizim suçumuz olmasada
buna Tanrı bile girebilir
belkide ikimiz çekmeliyiz
öğrenmeliyiz
belki öteki tarafta birbirimizi bile tanımıycaz aşkım
belki sadece ders almak için karşılaştık
ama sen her zaman benim damarlarımda kalbimde olucaksın
lütfen bana bakma öyle
dayanamıyorum artık
insan olup bu acıyı çektiğim
çok zor çekişim
umarım beni anlarsın
birgün
şimdi ben başkasınım sende
belki birbirimize elveda deriz
istemesekte
ama aşkım eğer birgün gökyüzüne baktığında
uçan bişeyler görürsen
hep beni hatırla
çünkü ben seni hatırlıyorum
her ne kadar beraber uçamasakta
bu hayatta.......

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara