ölüyorummmmmmmm(aşkına yanış)

on Çarşamba, Ekim 21, 2009
unutulurmu gökyüzü aşkım
yitirirmiyim bu gül yüzü aşkım
birer birer neyim kalır geriye baksamda
solarmıyım gündüz gece
güneşim yoksa bu son hece
birer birer neyim kalır geriye baksamda aşkım
zehirlendi dudaklarım aşkım
çocukken nasıl ağlardım bilmezsin
birer birer neyim kalır geriye baksamda
ne kaldı bak ellerimde
biliyorum gülüyorsun
her adımımda derine
ölüyorum
törpülenmiş tırnaklarım aşkım
güçsüzdüm bende ağlardım
birer birer neyim kalır geriye baksanda aşkım
herşeyim olmuş bilmece sensiz
çözdükçe gördüm işkence
birer birer neyim kalır geriye baksamda aşkım
bir başıma kaldım şimdi
nerde hata yaptım bilmem ki aşkım
ne kaldı bak ellerimde aşkım
biliyorum gülüyorsun
her adımımda derine
ölüyorum..
sensiz
geberiyorum
damarlarımı kesiyorum oronsbu
sensiz ölüyorum

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara