komik

on Çarşamba, Ekim 21, 2009
hasretinden aklar düştü cinsel organımaey
dağlar daşlar dayanmıor acımaey(abazanlıgımaeyx2(chorus))
hasretin ağır gider gücümey

ölesiye öylesiye özlecesine özledim ulaaaaannnnnnn
sevdaları şu gönlümde gizledim
her gece biriyle birlikteydim
abazanlıktan kendimi kaybettim aaeeyy

dılıdılıdıydım dılıdılıdıydım dırılıydım dırılırılıydım dırılıdınım
dürülürülülü dürülürülülü dürülürülülüy

çeviremem akıp s8ktr olup giden zamanıiy
durduramam inanki içimdeki isyanıiy
bana düşman eylemişsin sevdanıiy
ayıp ettin bana be aşkım
o kadder sevdim seni
bana kadercilik yaptın
simdi beni hic sklemiyon hissettim
ama böyle anlasmamıstım sevgilim
irispinin tekisin ne deim

ölesiye ölesiye özledim
sevdaları şu gönlümde gizlerim
gelir diye yollarını gözlerim
senin için kollarımı dogredim
aşkım aşkım
bebegim
dınınınınım

ölesiye ölesiye özledim
sevdaları şu gönlümde gizledim
gelir diye yollarını gözledim
gelmeyince bi başkasıyla birlikteydim
seni bekliyceğimimi zannettin
aheeyyyyyyy
dağlar daşlar dayanmıyor acımaey.

hasretimin Allah belasını versin
gidiyorum köprüden atlamaey
ölesie öylecesine özlediimmyy
vayy vayy sevdanı şu göğlümde gizledim
gelirsin diye hep açık bıraktim
ne zaman gelcen blmiom sevgilim
yinede sevgilim olarak kalcaksın
bikere öyle vesikalandın sevgilim

ölesiye ölesiye özledim
sevdaları şu gönlümde gizlerim
sen gelmeince başkalarıyla birlikte oldum
yatağa girdim

ver abi damardan acıyı

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara