gülümse erkekler pozitif kızları sever

on Pazartesi, Ekim 19, 2009
acaba neden kızlar hep erkekler pesinde erkeklerde kızlar pesinde kosar sırf seks icinmi acaba aslında arkadasınızlada cok iyi vakit gecirebilirsiniz hatta sevgilinizin yanında yapamadığınız şeyler falan ama karşı cinste sırf seks var diyemi acaba arkadaşınızla yapabildiklerinizi sevgilinizle yapamazsınız çünkü onla yaptığınızda ikinizde yoldan çıkarsınız size bir dur diyen olmaz ve felaketle biter heralde ama eşiniz veya sevgiliniz her zaman dur der gerekirse sizi yönetmeye bile kalkar birkere özgürlügünüzün % 50 si ortadan kalkar cünkü artık yarımsınızdır yapcaklarınızı ona söylemek zorundasınız izin almak falan gerekirse hatta bütün vakitinizi onla geçirirsiniz geçirmezseniz küser arkadaşlarınıza elveda dersiniz arkadaşlarınızla ilgilenemezsiniz eğer ilgilenirseniz kıskanır bekarken yaptıklarınızı yapamazsınız hala evlenmek isteyen parmak kaldırsın adını listeye yazcam evlenince onun olursunuz çok sevdiginiz halde sırtınızı yatakta dönüp yatamazsınız acaba neden bana arkasını dönüyor diye düsünür yoksa yüzünüzü ona dönmek zorundasınız herşeyi ona danışmak zorundasınız dağınık olamazsınız hiç bi zaman pis gezemezsiniz o zaman şöyle diyelim anne benim koşmam gerek istemiyorum pilav yapmak sana birde torun gerek istemiyorum çocuk bakmak anne ben aşka inanmam önce aşık olmam gerek göz yaşlarıyla sulanmam evlilik benim solmam demek bu şarkıyı bütün bekarlara gönderiyorum
onun aşkı bana extra larç diyip yeni bir yazıya başlarmışım sizde dermişsiniz dinlediği şarkılardan etkilenip yazıyo falan ne mal cocuk ben bu salak igrenc cocugumu okuyorum evet ama hangimiz salak degiliz ki salak olmak suc mu ayrıca salaklık iyi bisey olabilir bu dünyada herseyi cok anlayıp derdini cekmek cok mu iyi bence spastik olmakta güzel bisey düsünsenize hep kafanız güzel dolasıyosunuz sonra siz spastik gibi hissetmek cocuklugunuza inmek icin bisürü para verip biseyler kullanıyosunuz alkol alıyorsunuz ot ot ot içiyorsunuz barıs cubugu gibi tüttürüyorsunuz sikimun besledikleri siz kim oluysunuz daa veriysunuz cocuklarınıza paraları camimize yardım yapmak yerine natasalara gidiyler pilarda pilarda pilarda oynayiler hamdi hasan atın ula bunlari dısari.

ne yani lan ben yapmadım mı bizamanlar nil karagermiyanoğlu gil pardon kara iblis pardon karaibrahimgermiyanoğullarıgil kaç kişiler lan bunlar nil karaibrahim gil gecen gün bizdeydi hahaha bi yazamadım kadının adını yaa kadındır heralde sevismiyo diyildir ya manyak orgazm olup bagırıyodur kesin ünlüdür diye yapmıyomu sanki hepsi aynı topunun köküne kibrit suyu ulan acaba lezbiyenmidir ama lezbiyende olsa yine sevisip orgazm oluyodur nil karaibrahimgil heh ilk cıktıgında modaydı bende onun sarkılarını dinlerken yazılar yazdım yapmadım mı sanıyosun yaptım ama sor bi niye bilmem bilader heralde modaydı galiba zannımca sanırsam su an bu yazıyı okumala hayatınızdan 30 saniyenizi kaybettiniz aman bosverin sanki ibadet yapıp yararlı bir is icin harcıyorsunuz amaannn bosverin gitsin varsın gecen zamanınız olsun zaten cok önemli ya aynı saniyelerden binlerce var dilediginizde istediginiz gibi harcayabilirsiniz zaten ama düsününsene bunu okumasaydınız faydalı ne yapcaktınız ki hicbisey en iyisi okuyun gitsin üzdümü gazla gitsin ya bu kızı dinlemekle onun gibi cok sacma sekilde yazıyorum en iyisi ben nirvana dinliycem pelinini s2cem simdi yaa kapat sunu kapat.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara