romantik serseri

on Pazartesi, Ekim 19, 2009
hani aşk güzel bişey ya işte o zaman uçuruma doğru gidiyorsak geri çekil ilk adım benimdir.
hani aşk uğrunda ölmek ya işte o zaman uçuruma doğru gidiyorsak geri çekl ilk adım beenimdir Allahım ben ne bok yedim
hani aşk uğrunda ölmek herşeyini vermek ya işte o zaman çabuk içeri gir suyu ısıt bekle
hani aşk romantik bir filmi izlemek ya işte o zaman hemen sinemada karanlıkta benle seviş
hani aşk bir bebeğin gözlerinin içine bakmak ya işte o zaman soyun sana bisürü çocuk yapcam
hani aşk seni sevmek sekste yanında bir ödül ya işte o zaman soyun hemen sevişelim aşkım
hani aşk bir levent yüksel şarkısında duygusallaşmak ya beraber işte o zaman soyun sen ben levent yüksel sevişelim aşkımıza heycan katalım
final : genç delikanlı kızın gözlerine bakar ve şöyle der
hani aşkım sen sen gidersin ya arkandan bir rüzgar eser ya hani ucundan azcık eteğin havaya kalkar ya veya hani pantolon giymissindir beni cok tahrik eder ya işte o zaman soyunup sevişmen benim için büyük bir ödül olurdu bebeğim bu arada çocuğun dişinde az önce yediği lahmacundan kalma maydonoz vardır ağzında ise sapından ısırılmış bir papatya..

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara