kavuşamadıınız aşkınıza gönderebilcek güzel bi şarkı*

on Pazartesi, Ekim 19, 2009
ay yüzlümmüş hadi siktir git
s2tir et aşkına bak beni dinleme
kendine gel lan bi kaşara sevme
kanında varmış kahpelik işte
sende inanma kaderine küsme
sikkolik olmuş kaltağın hali
giren çıkan belli olmaz abi
orasını burasını açıpta gezmiş
bi zevk için kendini siktirmiş
gece çöktü gülleri soldu bak
yanına geldim kaltağım oldun ah
sana güvendim kendini zorlama
bana göre hava hoş fahişe sensin
aşkımız cinsellikten ibaret
bu muydu sevgi bi kaşarı sikmek
gelen geçen sikti zaten abi
folloş olmuş aşkımın hali
kim sevdi seni benim kadar
haydi cevap ver şıllık kahpe
fahişe sevgilim olması ne güzel
aşkına layık sevende ne gezer
aşkı gururla yaşamak varken
yaşatmadınki sen ben severken
bu şarkı benden aşkına hediye
ay yüzlümmüş hadi siktir git

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara