on Pazartesi, Ekim 19, 2009
ama bir zamanlar melektim kirlendim dünyaya gelmeden önce çook değiştim ben artık melek değilim kirlendim sana geldim kanatlarım yoktu benim ama bir zamanlar melektim kirlendim sana geldim dünyayı bozmaya geldim sevdiğin dünyayı durdurmaya geldim kırılmamış son kalbi kırmaya geldim ben artık bir melek değilim artık melek değilim bebeğim.
gel desen koşar koşar gelir ellerim umursamaz dünyayı umursamaz yaşamı sadece seni tek seni beklerim gel diyen ellerini gözlerini özledim ne umut kaldı ne bir rüya geceyedir küsmelerim yürek yanar kalpler ağlar sevdam çırpınır çıkış yolları arar bir tek göz yaşı kalır bu aşktan geriye ruhumda yeşenir yeniden aşk yaprakları yaşanmamışları düşünür kuytularda ölürüm bir umut kaldı ve bir rüya yine sana seslenirim sevgilim.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara