mantara yatmam ben bilader

on Pazartesi, Ekim 19, 2009
bu ne demek çok garip bi cümle demi banada öle geldi zaten burayada yazmamın nedeni o biraz argo bi kelime ah bu alkolden sonraki sabahları seviyorum yazmak için harika oluyo düşünmek için sanki cennette gibiyim sahte mutluluk aaa çözdüm lan mutluluğumun nedenini alkol değil galiba alkolünde etkisi var ama galiba erken kalkmam nedeni şu an saat on sabah yani genelde hep geç yattığımiçin geç uykusuz kalkıyorum dün gece alkolden sızıp erken yatmışım vampir gibiyim yaa bu daha önce unuttuğum hiç tatmadığım bi duygu gibi geldi erken sabahında kalkmak mutlu bi şekilde damarlarımda mutlulu geziyor Allahım galiba ben artık normale dönüyorum vampirililikten bunada sabah yazısı diyelim mutluluğun damarlarımda koştuğu mutluluğun ortalıkta koşuşturduğu bir sabah yazısı ay çok mutluyum ya inanamıyorum yaklaşık bir aydır böyle mutlu olmamıştım bana bunu ne sağlıyosa yaparım onu hahaha ay içimden gülmek geldi birisi damarlarıma iğne ile mutluluk ay alkol enjekte edebilir mi ömü boyu içmek istiyorum bu alkol şafağında bi pazar sabahıydı dınınınınım bir mutluluk istiyorum içinde benim koştuğum ve bir sahte olmayan mutluluk istiyorum içinde çocukların koşturduğu insanların öyle bi dünya varmıdır yarrock vardır tabiki var ne bileyim lan ara ara tattım ama çok az veriyo hayat bu mutluluğu damardan biraz biraz veriyo b mutluluk sarhoşu yapıyo sonra geri alıyo sanki sana çok lazım lan dimi pis hayat kahpe. fahişelere döndürdün beni ay alkolün mutluluğunun verdiği etkiyle hayatı yenebileceğimi sanıyorum ama hiç mümkün değil kuzum baksana şu hayat çok dişli yenebilirmiyim onu sence mümkün mü şimdi damarlarıma biraz acı versem istermisiniz biraz acı katıyım yazıya ama hiç mümkün değil çünkü şu an çok mutluyum acının a sını düşünmek istemiyorum şu anda ben ay ay ay Allahım ne mutlu bi pazar yazısı oldu yaa bugün cuma ama snaki bu sabah cumartesiymiş pazarmış gibi mutlu hissediyorum kendimi cumadan pazara pazardan pazara pazara değil mezara kadar gelirim senle fizana kadar son güne kadar elimi tut yeterki yeeee kesiyorum lan burda beynimde mutluluk koşturuyo biraz tadını çıkarmam lazım.

ah bu hayat ne garip demi bi mutlu ediyor bizi bi acı çektiriyor intihar etmeyi düşündürecek kadar resmen bizle oyun oynuyorsun eğleniyorsun be eminim şimdi ordan da kıs kıs gülüyorsun sana inat yaşıycam lan herşeyde beni yendin ama hayatımı elimden alamıycaksın onda bu kez ben yencem seni bunu demek için daha erken ama daha 27 yaşındayım eğer bir gün 70-90-110 yaşında mutlu bi şekilde öldüğüm zaman işte o zaman seni yenmiş olcam ödülümde cennet olcak orda burda senle uğraşmak yerine orda hurilerle sevişmiş olcam yaaaa sen dur burda benim bekçiliğimi yap bekçiler kıralı gibi hahahaaa ezik gördünmü bak ne kadar sksende senle dalga geçiyorum hahahaha naniikkk naniikkkkkkk yurraaaamııııııı yeeeeeeeeeehheeeeeeeeeee yiyecce taktım lan sana benden kurtuluşun yok bundan sonra seni hep buraya yazcam herkese aleme ifşa etcem belki kızıpta beni erken öldürürsün burdan kurtulurum ama ben cennete gitmek istiyorum bak seni alkolle yeniyorum keyif veren maddelerle yeniyorum seni herseyle yeniyorum ben insanım lan ben zekiyim bende beyin var her ne kadar yarım çalışsada her ne kadar yüzde beslik kısmını kullansamda beyinsiz senin beynin bile yok ulan doktor who da ki dalek gibisin velet yapıştın başıma kurtulamıyorum senden ama bi dakka ya senden kurtulmamın çözümü yinede benim yapabilirmiyim acaba yapabilirim lan damarlarımda bunu hissediyorum yine çözüm kurtuluş benim

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara