acI acI acI 18+

on Cuma, Kasım 13, 2009
ah benim için herşey hayatı ciddiye almamak cididye almamak olsada çünkü hayat bize acı çektiriyor bazen öyle nokta atışları yapıyorki tam öldürücü noktaya ve siz çöküyorsunuz ve genelde sevdikleriniz uzakta oluyor ah aşkım aşk yine sana döndüm güzel gözlüm benim hayatım sensin senden vazgeçebilirmiyim valla bütün suç birazcık alkol ve şarkılar ve gözlerin ve konuşman ve sesin ve hareketlerin ve vucudun ve nefesin ve......... bu veler benim icin sonsuza gidiyor konu sen olunca cıldırıyorum bütün aklımda sensin ama kavusamamak cok acı kendimi köprüden atmıycam hayatımı o kadar seviyorum aaa bak bugün kendimi öldürmeyi düsündüm belki seni ne kadar sevdigimi anlarsında beni daha cok seversin ölümüne beklersin diye sonra kara bir düşünce belkide hayatına devam edersin senin için geçmişte kalır falan o zaman çok üzülürüm işte belki o zaman öteki tarafta hurilerle eğlenirim kimbilir hayatı seviyorum senin için vermemeye gözlerini unutamıorum dudaklarını konuşmanı sesini beni diri diri gömdün mutlumusun bebeğim başkalarının hayatını düşünürken beni canlı canlı kurban verdin

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara