stop crying your heart out

on Cuma, Kasım 13, 2009
stop crying your heart out baby kanıma dokunuyor baby kavusamadık biliyon daha öncede sana yüzlerce kere yazdım sana burda ama nafile seni geri getirmedi okumuyosun bile bunları niye getirsinki bunlar sadece benim kalbimden havalanan kücük kelebekler öyle sevimliler ki bi bilsem umarım bana geri dönersin umarım bana geri dönersin umarım bana geri dönersin seni başkası dölledikten sonra gerçek sevgi her şekilde aşkını sevendir aslında bu yazıyı yazmıycaktım birden bu sarkıyı dinlerken yazasım geldi aslında giriş çok duygusaldı sonra o girişi unuttum yeniden yazdım ah be aşkım bi bilsen ne kadar özledimki yüzüne bir kere dokunamasamda ama gözlerimiz yüzlerce defa buluştu sen artık bana kızıp bakmasanda kızma be aşkım ben herşeyi ikimz için yaptım ama sen cesaret edemedin bazen düşünüyorum kavuşamamak ikimizin suçu gerçektende öyle bana öyle geliyo ah be bir zamanlar ah be bir zamanlar hayır anlatamıycam anlatamıycam o bizim özel şeyimiz herkese anlatamıycam ama gözlerini hala unutamadım kalbini kalbimde hissediyorum hep sen her sabah kalkıp başkasının gözlerine baksanda ah baby ah baby bana dünyada cehennemimi yaşatıyorsun nelere malolduğunu bi bilsen ama yinede sana kıyamıyorum seni seviyorum biz ölümüne sevmek için dünyaya gönderilenlerdeniz ne kadar istesende belki seni bırakamamki senden vazgecememki her gün seni düsünüyorum lanet olsun iki sene oldu cok acı cekiyorum nasıl planlar yapsam sana kavusmak icin elimde degil yapabildigim durup sadece beklemek düğününde sana başarılar beni öldüren kadın ama sana hayatında mutluluk dilemiyorum bensiz o da bana kalsın......... .

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara