al işte bu kadar breaking bad izlersen olacağı budur kel kafa

on Cuma, Kasım 20, 2009
evet breaking bad sonunda bana kafamıda kazıttı hemde tam kazıdım kafamda bisürü yara oldu hemde kendi başıma hemde bu kışın ortasında annem demediğini bırakmadı maalesef ekonomik durumlardan dolayı hala kendi evimi alamadım aile ızdırabı cekiyom bi de demezmi sen eroinmanmısın neden kazıyosun aslında benim ailem böyle seyleri bilmezdi taa ki bir senesine kadar birileri onların kafalarını bulandırmıs onu bulursam dövcem bende evet damardan vuruyom ondan kesiyom diye bagırınca sus aşşaadakiler duycak dedi sadece bana kısa sac yakıstıgı icin ve hayatımda bir defa kafamı kazıtmak icin yaptım simdi onla konusmuyom bikac gündür ailemle aynı masada yemek bile yemiyom kel kafanın şöyle bir avantajı var veya kısa saçın, saçınızı taramasanız bile bakımlı duruyorsunuz.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara