touch your toes yeahh

on Cuma, Kasım 20, 2009
böle bi sarkı vardı benim favori sarkılarımdan üsenmesem böyle yazıların altına bir de bahsettigim sarkıyı koysam ne güzel olur demi ama yemez south park sayesinde camel toe ne öğrendik herifler neler bulmuş camel toe devenin tırnağı ve o tırnak sitreç elbise giymis kadının haydaaa nası yazcam simdi ben bunu sey hani önü var ya belli oluyo elbise icine kacıyo falan v gibi ortasında bi çizgi onu katır tırnağına benzetiyolar ve o görüntüye camel toe diyolar burdan da toe cıkıyo mesela araya kaçıyo işte şekli belli oluyo ay çok utangacım ya yazı bulamamaktan böyle bişey yaptım hahahahaa durun lan size su sarkıyıda buluyum arman van helden feat fat joe - touch your toes.

ayrıca ben o görüntüyü cok seviyorum.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara