peki dilek ne olcak

on Cuma, Kasım 20, 2009
turkcell iyce sapıttı eski turkcell degil artık o da turk telekom gibi skmeye niyetli eger dogruysa vodafone ki bazı havaları burundalar buna vadafon diyo numara değişmeden hat taşımada 4 milyonla birinci olmuş bu nedenmidir nedir turkcell de artık eline gecirdigini skmeye niyetlenmis bir de turkcelli tutkusu yokmu lan yiyim senin turkcellini sanki Turkiye turkcellden ibaret yok su kadar kontüre turkcelliyle bukadar mesajlas bukadar konus yok yurt dısıyla su kadar konus evet dersin bir bakarsın sabit yurt dısı hatmıs cep degilmis hobaaa gitti 50 kontür falan filan simdi benim derdim su aslında bende derdim ne bilmiyom ama bu turkcellden rahatsız olmaya basladım bana artık turk telekomu anımsatıyo bende artık devletin hattı avea'ya gecmeye karar verdim mesajlar bir kontürmüymüs neymis ya da yaz tarifesi olabilir

konusmaktan unuttum ya reklama gelince cocuk giriyo eşek şakası yapcak ya ben dilegin erkek arkadaşı bende kaldı dün gece falan kalemini unuttu kızcagız abisine söylüyo tabi peki o cocuk gittikten sonra dilek'e nolcak abisi onu ne yapcak acaba cem garipoğlu gibi kescek mi kızı acaba dilek böyle bir şakaya kurban gitmeye mecburmu acaba bir de salak hulya avsar yeni klip yapmıs salak karının sevgilisi yok ya bi de bu var sevgilisinden veya esinden cok cocugunu sevme klibinde sevgilisi diye kızını oynatmıs sarkı sevgiliye hitaben ama hulya avsar sevgilisi kızıymıs ona hitab etmis falan yazık acıdım bu karıya.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara