ya ben niye bu kadar alıngan oldum

on Cuma, Kasım 20, 2009
eskiden cok küfürlü sey yazardım ama simdi yazamıyorum illa şifreliycem falan yaş ilerledi ya eskiden hiç düşünmezdim amına koyim derken amına koyim yazardım şimdi ayıp olmasın diye amna kıyim falan 40 dereden su getiriyorum arınmak için falan ama olmuyo işte neden ben böyle oldum yaaaaa çok ilginç gerçekten insanları çok düşünüyorum anladım be yaa eskiden kimse umrumda degildi okuunsun okunmasın falan artık umrumda sadece kendim için yazıyodum yaa ben böyle 9 senede yazsam usta bi yazar olurmuyum acaba ama hiç ilerlemiyorum hiç kendime bişey katmıyorum hep aynı yazıyorum.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara