aşkım anlamıyormusun kalbim kanıyor srtük

on Perşembe, Kasım 12, 2009
aşkım sana çok kızgınım
bana çok acı çektirdin
değerimi hissedemedin
belki benimde suçum vardı
ama elimden gelen en iyisini yaptım ikimiz için
ama kavuşamadık
şimdi yüzyüzeyiz
ama yüzlerimize bakmıyoruz
konuşmuyoruz
birbirimizi yok sayarak
çünkü birbirimizi varsaydığımızda dünyanın birçok değeri alt üst olur biliyoruz
belkide bunları hayal kurarak yazıyorum
ama benim için güzel hayaller
senle dolu
sensiz
senin elinden gelcek bütün kötülüklere razıyım
bunu bil
çünkü seni senin için ölcek kadar seviyorum
çünkü ben
çünkü ben
neyse.............................
senin için ölürüm.
zaten öldüm
şu an senin yüzünden ölü gibi yaşıyorum.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara