aşkına ince yazılar

on Pazar, Kasım 22, 2009
en ucuz saraplarda iciyorum kanımı senin kanına katıyorum sensizligim sıfırın altında eksi 15 üşüyorum sensizlikten hayattan korkuyorum damarıma senin enjekte edilmeni istiyorum ömür boyu seni ölümüne seviyorum ama sensiz sen olmasanda beraberiz ben hala cekiyorum askını sen bana kavusmadıkca sana askım demek istemiyorum sensizlikten nefret ediyorum acı çekiyorum sürekli ey sevgili nerdesin dön artık bekliyorum beklemem bir insan ömrü kadar sürcek biliyorum bu dünyada kavusamasakta başka boyutlarda seninle olmayı diliyorum ey sevgili ben mecnun ben kerem ben deliaşık ben romeo değerimi bilsen ben senin olurdum ne yazık kavuşamadık ey sevgili ey ruh ikizi kanımda sen eserken her zamanki sertliğinde sert rüzgarlarda ben acına dayanmak için herzaman vücuduma zararlı şeyler sokuyorum acına dayanmak ve seni o an unutmak icin ey sevgili ey aşk nerdesin üşüyorum korkuyorum sensiz dünyadan beni koruycak kimse yok sen büyük koruyucum yanımda yoksun yalnızım tek başıma lütfen yardım et sen benim yarımsın yarım yaşıyorum yarım dolaşıyorum yarım zevk alıyorum yarım soluk alıyorum yarım tat alıyorum yarım heycanlanıyorum yarım gülüyorum yarım zevk alıyorum ey öbür yarım sana kavuşmak şu an imkansız olsada hep seni düşünmekten kendimi alı koyamıyorum nasıl bir zehirsinki damarıma enjekte edildin çıkmıyorsun vücudumun bütün heryerine yayıldın beni kangıren ettin zehirledin üstelik panzehirimde sensin ama alamıyorum çok pahalı ulaşamıyorum gücüm yetmiyor sana ulaşmaya canım bitanem kalbimi bazen sökesim geliyor sensiz çalışmasını istemiyorum ama dünyaya gönderilmeden önce söz verdim hayatımı tamamlamaya onu çekiyorum sensiz hiçbirşey olsada herşey senin için ve Tanrım için canım belki senin mutluluklarından zevk alırım ama bilmiyorum senin esas mutluluğun yerin benim hissediyorum vücudum çığlık çığlığa bağırıyor sürekli sen diye kendime engel olamıyorum herşeyimde sen varsın sensiz hayat bana işkence ama ben çekiyorum sensiz ölmek üzere olan acı çeken bişey gibiyim acı çekiyorum can çekişiyorum ama asla ölmeyen bir zavallı dünyada kayıp bir ruh gibi........
(böyle sonuna uzun nokta koyunca çok etkili oluyomuş öyle dediler.)

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara