Kadınlar ne söyler Aslında ne demek ister

on Cumartesi, Kasım 21, 2009
Sadece arkadaş kalamaz mıyız? - Cehennemde yolu yok vücudunun herhangi bir yerini kendiminkine dokundurmuycam.

Sadece biraz boşluk gerek...... - içinde senin olmadığın

Bu elbise içinde şişman görünüyormuyum? - Bir süredir kavga etmedik.

Hayır, pizza yolunda(sorun değil,iyi)...........Ucuz piç!

Ben sadece şu an bir erkek arkadaşı istemiyorum.....Bir erkek arkadaş olarak şu an seni istemiyorum.

Bilmiyorum, ne yapmak istiyorsun?.....Inanamıyorum hiçbirşey planlamadığına.

Buraya gel......Köpeğimde böyle yapar.

Senden hoşlanıyorum, ama........Seni sevmiyorum.

Hiç dinlemezsin.......Hiç dinlemezsin.

Çok hızlı gidiyoruz......Spor salonundaki adamın kız arkadaşı olup olmadığını anlayana kadar seninle yatmıycam.

Bir dakika içinde hazır olacağım.........Ben hazırım, ama seni bekleteceğim çünkü yapacağını biliyorum.

Oh EVET! Orada ...... Evet, orada yanında, ben sadece bunu üstünde onla birlikte istiyorum.

Sadece kızlarla dışarı çıkıyorum..........Sarhoş olacağız ve sen ve arkadaşlarınla alay edip eğleneceğiz.

Başka kimse yok........Kardeşini beceriyorum.

Boyutu önemli değildir ...... Ben orgazm olmak istemedikçe.

google translate saolsun ayrıca bu bir şakaymış.
(aslında kendi çevirimi boktan olduğu için google tranlate üstüne atarmışım makina işte :) :P )

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara