karşıma çıkmayan bi kızı iknaya zorlama planlarım

on Cuma, Kasım 27, 2009
şırrank işte gerçeklerim gün yüzüne çıkıyor.........

ama önce ümit verip sonra sey yapman beni cok kırdıı

seni unutmak bayaa zamanımı alcak

hafta bi kac hafta <===buraya dikkat

ben öle cabuk unutanlardan degilim.

hem hani senin evde internetin yoktu

gece nasıl girdiinn

yoksa gelmediim içinmi kızdın

ben senden cok büyük biseyler beklemiyorumkiii

sadece bikere bulussak arkadas olsak

eger cok güzel diilsen bende yakısıklı degilim

hatta tipsizim

ama seni cok seviyorum tatlım

ben nası unutcam

keske karsıma hic cıkmasaydın

pekale sana bi mail atsam okurmusun


ama ben sana aşık oldum

nası kendini şeyyapcam

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara