on Cuma, Kasım 27, 2009
seni unutamiyorum belkide seni unutmak istemiyorum bilmiyorum sensizlik yookmus gibi davranarak kendimi kandirmaya calisiyorum ama ne kadar calissamda bo$ sen varsin ve benden uzaktasin neler verirdim bi bilsen bana geri donmen icin ama artik cok gec kabul ediyorum artik o adamlasin ama vucudum kabullenmiyor kendimden geciyorum senin ustune bi kisi daha sevcem ama onu hep sen diye sevcem kendimi artik boyle kandirabilirim diye umuyorum artik ruzgar bana his vermiyo dis duyumu kaybettim tenime baska bi kiz eli degse onu sen saniyorum karsimda bir kadinla konusurken onu hep senle konusuyorum saniyorum nasil bir lanet bu nasil bir lanet icmisim ben hcibirsey seni bana unutturmuyor ama ben yokmussun gibi yasiyorum...don artik lutfen don artik ben yokum seninle birlikte oluyorum duygularimla birlikte yok olmaya yuz tuttum yok oluyorum eriyorum yavas yavas su anda bir gulusunu gormek icin neler yapmazdim ama verecek hicbiseyim yok kalmadiki gitti senle birlikte hepsi bu yazi ne kadar uzatilabilir diye dusunuyorum galiba yasamin oyunla sonu burda don artik yalvariyorum ama donmiyecegini biliyorum yokmuscasina yasiyorum belkide kendimi bir arabanin altina atmayliyim belki bunun acisini cehennemde yanarak odemeliyim belkide bu yasadigim aci cehennemde yanmaktan daha buyuk belki boyle acimi hafifletebilirim..

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara