tuesday's gone junkie wake up

on Cumartesi, Kasım 14, 2009
evet benim bir annem var onun koyduğu hiçbirşeyi bulamam bir de benim odama girip toplaması yok mu anneciğim second life ı bulamıyorum ya usb deydi nerde yok o uyuyor onu uyandıramam zaten kafam güzel belli edemem hadi belli etmeyi geçtik belli etmem ama bir de şişe dolabımda aramak için açtığında o ne şişe karşısında onun için sessizim kaderime razı bekliyorum güneşi tepelerden doğan yüzüme vuran mutsuz bir sabahta beni hayata iten lanet olsun istanbulda güneşi görmek ne mümkün her yer beton boş bir arazi bulmak imkansız her yer dolu uyan sen böyle bir hayatımı hakettin ah anne senin yüzünden second life girip kız tavlıyamıycam bu güzel kafayla.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara