alkol krizi

on Cumartesi, Aralık 12, 2009
ya olmaz boyle sey iki gundur tam mal hayati yasiyorum aynen dedigim gibi bilgisayarin basindaa mal mal duruyorum nedenini farkettim yaklasik bir aydir hergun ictim ve seri iki gundur hic icmiyorum alkol krizimi nasil bisey tam malim hicbisey yapmiyorum yapamiyorum bir de sabahlari kalkamiyorum ayrica gec yatiyorum bu sabah aksam 4e kadar h'cbisey yemedim ben anladim bu alkol krizi ya resmen bilgisayar basina oturuyorum iki gundur boyle iki gunum gecti ve bakiyorum ki hicbisey yapmamisim zaten bilgisayarin icinde yasiyorum anladim bu alkol krizi alkol krizi.
ve inanin saat 3 ve ben hala mal gibi ekrana bakiyorum tahminim bir hafta surer bu kis pardon kriz en kisa zamanda alkol almam lazim

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara