alman kirosu

on Cumartesi, Aralık 12, 2009
com dedimde aklima geldi bugun ilk defa ismail yk feysbuk dinledim ya ne yapsam sevemiyorum bu adami bi seviyorum bi sevmiyorum feysbuk sarkisi normalde guzel akla giriyo bende bugun kendime kac kere soyledim yaliniz sarkinin icerigi bok gibi feysbugu kiz tavlamak icin girilen arkadaslik sitesi diye anlatmis sarkida annem bile sordu sayesinde aslinda benim sayemde bende soylemeye basladim bende kisaca olayini ozetledim heh be bu arada bence biz alman turklerinden iki sene ondeyiz mesela bizde feysbuk acilali iki sene oldu biz turkler kayit olali adam daha yeni kayit olmus feysbuku izdivac sitesi saniyor ben boylece almanyada yasayan turklere diyorum ki alman kirosu.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara