cennette şarap varmış

on Çarşamba, Aralık 02, 2009
evet bunu bizzat okudum cennette çok lezzetli şaraptan ırmaklar varmış baldan olanda varmış hangisini tercih ederseniz yaa resmen kuran-ı kerimde yazıyo simdi bunu bir insana insana veya bir imama söyleseniz hayatta inanmaz dimi iste ben bu yüzden islerin biraz sapıtıldıgını yolundan cıktıgını düsünüyorum mesela ben burda kendi kendimce biseyler yazıyorum yüz yıllar önce benim gibi birilerinin bisey yazdıysa onlarında yazdıkları gercek gibi etrafta yansıtılabilir olasılık var yani herkes kendine göre yorumluyo herseyi tabii kuran-ı kerim degilde kuran-ı kerimin dısındaki seylerde bunun varolabilecegine inanıyorum herkesin benim gibi agzı torba degil ki büzemezsin herkes biseyler söyleyebilir bunu uyduda ki oku kanalında izledim gerçekten cok güzel bir kanal evde uydusu olanlar mutlaka kanalı birinci sıraya alıp sürekli takip etsin kanal listenizde ilk sıralara koyun kabloluda varmı bilmiyorum cennetin o kadar güzelliklerini anlatıyor ki gitmek icin can atarsınız tabii bizim ordaki yazılardan haberimiz yok cok seyden kopuguz düsünün bir insan okuma yazması yok hic kuran-ı kerimi türkce okumamıs cennette ne kadar güzellikler oldugunu bilmiyo ama etraftan insanların söylediklerine körü körüne baglanıyo gözlerini acmadan bikere bile yaratanının gönderdigi kitabı okumamıs körü körüne dini inancını kullanan bir partiye oy veriyo ve o ülke su an issizlikte almıs basını gitmis ülke iyce fakirlemis 10larca sene bir milim ileri gidememis ama ogullarının cepleri hep dolmus tasmıs

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara