what is this hell lan

on Çarşamba, Aralık 02, 2009
breaking bad in bu haftaki bölümü bayaa karışıktı ayrıyetten herzamanki gibi ilgi çekiciydi benim bu dizideki en favori kişilerimden biri tucoydu o ölünce şimdide onun yerini avukat saulman mı ne öyle biri aldı bir de heisenbergle calısan üc dagıtıcı cocuk aldı yani dizi cok sürükleyici demek ki dizilerde kanun bu özelllikle uzu soluklu dizilerde dizinin önemli adamlarından biri ölünce onun yerine hemen baska biri geliyo yeri dolduruluyo ama ben tucoyu unutamıyorum beynimi cok etkililemis severdim o adamı falanda filan amanda dizimiz uyusunda büyüsün. haa o cocugu yakalayan polisin tipi neydi öyle yaa cok sacma hic o tipte bi cocuktan polis olurmu zayıf upuzun hasta bir vücudu var birde heisenberg adamları yanlıs banka oturdugunda hankin önünü arabayla kapatıp muhabbete tutması çok sacma geldi bana ilerde en ufak bir süpheli durumda hank niye walt benim önümü kesmisti diye düsünebilir falanda filan

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara