superstarım

on Cuma, Aralık 11, 2009
pöf yine hic hevesim yok daha önce aklımda olan bir yazıyı yazıcam cok ilginc bir yazıyı aklımda yarım gün veya 1 gün tutabiliyorum hatta bir hafta sonra veya 1 ay sonra biranda hatırlıyorum acaba bi sarkı acsam onun esligi ile yazsam modum yükselir mi öf ya zaten dün sarhosken bilgisayarı düsürmüsüm sabah uyandıgımda yerdeydi cd sürücüsü bozulmus zar zor calısıyo zaten bu bilgisayar benden cektiginden kimse cekmedi ne dedim ben ya iyimiyim acaba ok koydum aslında ben bir süper starım tıpkı şu şarkı yıldızları falan gibi hatta ben super star olarak dogdum mesela sarkı süper starı falan hemde bir degil birden cok super starlık var icimde mesela futbolcu olsam cok büyük bir yıldız futbolcu olurdum ama elimde olan mallık nedenleri yüzünden fırsatları hep kacırdım benim gibi kendini superstar olarak görenlerle hepberaber elele mecidiyeköy meydanına kadar yürüyelim ama cıplak elle elele yani herkes birbirinin elini tutcak o enerjiyi icimizde hissetmek icin ama elbisemiz olcak canım tabi sadece elimiz cıplak olcak aaa bu sarkı beni biraz havaya soktu ama yanlıs havaya soktu bu sarkıda yalnızca kendimi övcektim saka bir yana ben gercekten bir superstarım diger insanlardan cok farklıyım öyle hissediyorum kendimi öyle yasıyorum mesela kendimi aynen bir kurt coobain gibi hissedebiliyorum onu örnek alıyorum onun gibi yasamaya calısıyorum yoksa ben kurt cobainmiyim la acaba yani onun reenkarnasyonumuyum gerci o varken ben yasıyodum ama yani kendimi türkiyenin kurt cobaini gibi hissediyorum öyle bir ruh hastasıyım iste hahahaha döktüm icimdekileri terapi oldu bu bana yeni süprizler devam etcek yoksa ben kurt cobainmiyim la.
yani tabi benle evlenmesenizde baska bi cocuklada evlenseniz o cocukla mutlu olursunuz yani o cocuk sizi seviyo.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara