evet yavşağız (bir erkeğin anatomisi)

on Çarşamba, Ocak 20, 2010
evet yavşağız ben de ben de ben de diye göğsünü gere gere erkekler bi adım öne çıkarmış bu başlıkta onu düşünmenizi istedim sadece kötü emellerimizden korunun

biz erkek olarak çok yavşağız ya gerçekten bir kız için herşeyi yapabiliriz yaparızda gerçekten ama bir erkek olarak özeleştri yapıyorum mesela belirli bir yaşa kadar yani evlilik düşünecek yaşa kadar bizim için seks ön plandadır genellikle bir kız için herşeyi yaparız burdan bütün erkeklerden özür diliyorum onların bütün foyalarını ortaya çıkardığım için aynı anda birden fazla bayanla çıkmak isteriz şimdi felsefeye girmiycem işte çünkü başından beri bize bunun gurur duyulcak şey olduğu gösterildi erkekler arkadaşlarına veya çevresine hava atar diye işte şu kadar kızla çıktım falan gerçi bunu kızlarda yapar iş ana temadan uzaklaştı galiba yani biz kızlar için çok yavşaklık yaparız ama tatlı bi şekilde yavşağız ama her kız için o kızdan neler almayı düşünürüz çok sinsi bi şekilde kullanırızda çaktırmadan kızlar duygumuza çok güvenir ama ilk aklımızda seks vardır evlenmeden önce tabi gerçi evlendikten sonrada pek değişmez ama yine ailemizi koruyucu oluruz falan yani evlenmeden sonraki bölümde pek bilgim yok daha evlenmedim yani bir kız için o kızla yatmak için elimizden gelen akıl almaz yavşaklıklar yaparız gözlerinin içine baka baka yalan söyleriz çiçekler veririz herşey onun tadına bakmak içindir yani siz kızlar bizim duygularımıza inanmayın duyguluyuz ama genelde içimizde öküzlükle eşit bir duygusuzlukta var kadınlar anne oldugu anaç olduğu için çocuklarına baktığı için daha bi başka heralde kadınlar bize heralde boşuna öküz demiyo bundan sonra eş hayatımın beni öküzüm diye sevmesini istiyorum...

seni elde etmek için elimizden gelen akıl almaz herşeyi seyleri yaparız seni ikna ederiz sonra vücudunu kullanır gideriz biz bir virüsüz bizde böyle yaratılmısız beynimiz üremeye programlanmış hahaha ne kadar üretirsek kardır.

bak bu yazıya bi başlık daha buldum eyvah kızlar uyandı!.

bir erkeğin kandıramayacağı bayan yoktur...

dünyada seni seviyorum diyen erkeklerin %72'si yalandır  %80lere çıktığı söylenir...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara