on Salı, Ocak 19, 2010
hiç mutlu olmadım bu anuna goydumun hayatında...

şimdi gel gelelim ben burda başka ne kullanabilirim bu kadar acı çekiyorum birtane kadın diyor ki küfür sadece erkeklerin kadınları taciz ederek kullandığı cinsel istismar falan gibi bişey dedide şu an hatırlamıyorum o zaman ben bu acının zıvanadan cıktıgında ne kullancam o zaman türkcenin eksikligi peki mesela kalbim agrıyo desem ı ıhh olmaz bu kahpe dünyada desem o da bi kadına edilen hakaret haydaaa bu çember dünyada desem belki luyo gibi ama küfür edince o acımın çığlığı gibi oluyo çember hafif kalıyo işte ulan yoksa türkçenin eksikliğide küfürler bu yüzden mi üretildi acaba la bence amna goduumm yerine götne goduumm densin o her ikisinde de var......

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara