uçurumun kenarından bahsettiler bana

on Cumartesi, Mart 27, 2010
uçurumun kenarında olsan bile dünyaya inat gülümse dediler bana ben aşağıya atladım sensiz içim çok acıyordu sana kavuşamamamın verdiği acı ile düşerken rüzgar yüzüme vururken çok ferahladım aklıma geçirdiğimiz günler geldi gözlerimin önünden hızlı teker teker geçti mutluydum sensiz atladığım için çünkü acın artık dayanılmaz bir hal almıştı dayanmak çok güç yere yakınlaşırken son defa güldüm son bir kez daha senli günlerim gözümün önünden geçti gözlerin aklımda kaldı kavuşamadığım gözlerin tadamadığım dokunamadığım ve öleceğimden mutluydun sensiz acını çok çektiğim dayanılmaz olduğu için yavaş yavaş eriyip gitmektense yanıp kül olmayı seçtim senin habersiz...

Not : bu yazı mazzy star into dust eşliğinde yazılmıştır...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara