walla ne yalan söyliyim

on Pazartesi, Mart 01, 2010
valla iş dünkü yazıya döndü he okan bayülgen yeni bitti aklımda yazcak seyler var yine cok gec oldu ben en iyisi kalanı yarın yazıyım ne yazcam be sanki paramı veriyolar insallah unutmam yine ay hadi yine baslıyım yaa dayanamıycam sey simdi okan bayılgen sanki adet dönemlerinde bu aralar saldırmaya basladı bugünde beyazıt öztürke saldırdı yüklendi falan yani aslında çaktırmadan yaptı işallah beyazıt öztürkle araları bozulmaz falan yani bakiyim kimler vardı porogramında şey yalçın abi vardı onu özellikle yazcam başka bi konuda ona özel bi yazım var sonra bay j vardı kabak biri ama kadınlara seksi geliyor ama sesinin seksi olduğu gerçek sonra bir kadın sonra bir kadın daha en son bir kadın daha katıldı sonra 110 çıktı sesinde böyle kaybetmiş bir barda oturan adam sesi vardı iğrendim yani gece gece yarısında kapattım bi de şunu farkettim hani şarkılarda bazen zaplıyoruk ya okan bayılgenin programlarında aslında çok yanlışmış çünkü bu programda şarkıcıların şarkılarınıda dinlemek çok ayrı bir hava veriyo iyi bişey yapıyo yani insanı pozitif motive ediyo gerçekten birkere kesintisiz şarkılarda zap yapmadan izleyin okan bayülgenin porogramını efendim bu kadar be bitti yazı.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara